Ta witryna korzysta z plików cookie. Możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach przeglądarki. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w naszej Polityce prywatności » Ok, zamykam

FAQ

 

Sklep Basketzone działa na rynku od 2010 roku, od tego czasu zaufało nam ponad 100000 klientów, a nasz profil na facebook'u polubiło ponad 250000. Specjalizujemy się w sprzedaży obuwia koszykarskiego i streetwear'owego. Możemy pochwalić się tym, ze prawdopodobnie posiadamy w ofercie największą liczbę modeli marki Air Jordan na świecie. Wszystkie nasze produkty pochodzą od oficjalnego dystrybutora i są w 100% oryginalne. Na terenie Europy towar wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD. Dla wygody klientów oferujemy płatność przy odbiorze przesyłki lub płatność przelewem.

 

 

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA:

 

Czy towar dostępny na stronie internetowej jest oryginalny?

Tak, wszystkie produkty są oryginalne, naszym dostawcą jest Nike Europe.

 

W jakim terminie są realizowane zamówienia?

Zamówienia są realizowane wyłącznie w dni robocze. Przesyłki za pobraniem wysyłamy w ciągu 48h, natomiast przesyłki przy przedpłacie są wysyłane w ciągu 48h od zaksięgowania wpłaty.

 

Czy mogę zmienić lub anulować zamówienie?

Tak, o wszelkich zmianach należy nas poinformować jak najszybciej, przed przystąpieniem do realizacji zamówienia. W tym celu należy wysłać e-mail na adres sklep@basketzone.pl .

 

Dlaczego moje zamówienie nie zostało zrealizowane?

Czasami zdarzają się pomyłki na stanie magazynowym i towar, który mamy w systemie, na magazynie jest w innym rozmiarze lub kolorze. O zaistniałej sytuacji staramy się informować jak najszybciej jak to jest możliwe.

 

W ciągu ilu dni muszę opłacić zamówienie?

Zamówienia, które nie zostały opłacone w ciągu 7 dni są przez nas anulowane.

 

Ile towarów maksymalnie może objąć jedno zamówienie?

Zamówienia, które wysyłamy na terenie Polski oraz Unii Europejskiej mogą liczyć do 6 towarów. Zamówienia wysyłane poza UE mogą liczyć do 2 towarów- wycena wysyłki większej ilości jest ustalana indywidualnie.

 

Czy mogę osobiście odebrać zamówiony towar?

Tak, towar można odebrać osobiście po otrzymaniu informacji, iż jest gotowy do odbioru.

Wszystkie towary można odbierać wyłącznie w naszym sklepie stacjonarnym (ul. Częstochowska 38/52, 93-121 Łódź).

 

W jaki sposób mogę zapłacić za towar?

Za zamówiony towar można zapłacić kurierowi przy odbiorze przesyłki (przesyłka pobraniowa) lub dokonać wpłaty na nasze konto bankowe (przesyłka przy przedpłacie). W przypadku odbioru osobistego płatności można dokonać gotówką w sklepie stacjonarnym.

 

Jaki jest koszt dostawy towaru?

Dostawa na terenie Polski jest darmowa (zarówno za pobraniem, jak i przy przedpłacie).

Koszt przesyłki na terenie Europy, Ameryki i Azji są podane na stronie internetowej, w zakładce WYSYŁKA.

 

W jakim terminie mogę odstąpić od zawartej umowy?

Odstąpić od umowy można w terminie 14 dni od otrzymania przesyłki W tym celu należy wysłać na adres korespondencyjny sklepu lub na adres poczty e-mail informację o odstąpieniu od umowy.

 

Czy mogę odesłać towar używany?

Stan odsyłanego towaru nie powinien wykraczać poza możliwość jego przymierzenia i stwierdzenia czy jest odpowiedni rozmiarowo dla klienta. Jeśli jego stan będzie wzbudzał wątpliwości, konsument poniesie odpowiedzialność za zmniejszenie jego wartości.

 

W jaki sposób jest dokonywany zwrot płatności?

Pieniądze są zwracane na numer rachunku bankowego, podany w oświadczeniu o odstąpieniu od umowy. Zwrot płatności jest dokonywany nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych, licząc od dnia odstąpienia konsumenta od umowy.

Czy mogę wymienić zakupiony towar?

Chęć wymiany zakupionego towaru można zgłosić w ciągu 14 dni od jego otrzymania. W tym celu należy wysłać e-mail na adres sklep@basketzone.pl – proszę podać numer zamówienia, model na jaki ma zostać dokonana wymiana (jeśli jest inny niż zamawiany) oraz rozmiar. Gdy cena między modelami jest inna następuje dopłata lub zwrot różnicy w cenie.

 

Czy mogę zamówić buty, które nie są dostępne na stronie internetowej?

Nie sprowadzamy butów na zamówienie. Jeśli dany model jest z aktualnej kolekcji, to istnieje możliwość, że pojawi się uzupełnienie rozmiarów.

 

W jaki sposób powinienen konserwować obuwie?

Przed pierwszym założeniem nowego obuwia należy zapoznać się z informacjami zawartymi na oryginalnym pudełku i metkach obuwia, gdzie podane są informacje o użytych w obuwiu materiałach oraz o sposobie ich konserwacji, zastosowanie się do nich pozwoli dłużej cieszyć się obuwiem. Podstawowe zasady konserwacji butów: zanieczyszczone buty najpierw czyścimy, dopiero po wyczyszczeniu pastujemy, obuwia nie wolno czyścić rozpuszczalnikami, ponieważ niszczą one wierzchnią warstwę skór naturalnych i materiałów skóropodobnych, do mycia używać miękkiej tkaniny lub gąbki zwilżonej w ciepłej wodzie, oczyścić powierzchnię buta, nie mocząc go całego, zamoczonego obuwia nie wolno suszyć w pobliżu źródeł ciepła (pieców, grzejników), obuwie należy suszyć w temperaturze pokojowej; buty należy usztywnić od środka materiałem pochłaniającym wilgoć, np. gazetami, obuwie należy zmieniać i wietrzyć, dbałość o wnętrze obuwia należy do Kupującego (utrzymanie czystości, wymiana wyściółek, dobór skarpet lub rajstop do koloru wnętrza obuwia, gdyż ciemne obuwie może zafarbować jasne skarpety),zawsze należy dokładnie sznurować swoje obuwie; źle zawiązane obuwie może ulegać deformacjom; skóra jest materiałem, który przyzwyczaja się do kształtu stopy, a niewłaściwe wiązanie sznurowadeł może powodować jej odkształcenia, a nawet pękanie, niedopuszczalne jest pranie obuwia w pralce.

 

 

FAQ
Sklep Basketzone działa na rynku od 2010 roku, od tego czasu zaufało nam ponad 100000 klientów, a nasz profil na facebook'u polubiło ponad 250000. Specjalizujemy się w sprzedaży obuwia koszykarskiego i streetwear'owego. Możemy pochwalić się tym, ze prawdopodobnie posiadamy w ofercie największą liczbę modeli marki Air Jordan na świecie. Wszystkie nasze produkty pochodzą od oficjalnego dystrybutora i są w 100% oryginalne.
Na terenie Europy towar wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD. Dla wygody klientów oferujemy płatność przy odbiorze przesyłki lub płatność przelewem.