FAQ
Sklep Basketzone działa na rynku od 2010 roku, od tego czasu zaufało nam ponad 100000 klientów, a nasz profil na facebook'u polubiło ponad 250000. Specjalizujemy się w sprzedaży obuwia koszykarskiego i streetwear'owego. Możemy pochwalić się tym, ze prawdopodobnie posiadamy w ofercie największą liczbę modeli marki Air Jordan na świecie. Wszystkie nasze produkty pochodzą od oficjalnego dystrybutora i są w 100% oryginalne. Na terenie Europy towar wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD, DHL oraz oferujemy możliwość odbioru w punktach firmy INPOST ("Paczkomat"). Dla wygody klientów oferujemy kilka możliwości uregulowania płatności za złożone zamówienie:
-
Płatność kurierowi przy odbiorze przesyłki (gotówką lub kartą),
-
Płatność ePrzelewem,
-
imoje (przelewy online, karty, BLIK) + Twisto, Paypo (płatności odroczone),
-
Płatność przelewem bankowym na dane:
Misico Sp. z o.o. Sp.k.
ŁÓDŹ ul. Nowogrodzka 2c
92-221 Łódź02 1050 1461 1000 0091 0633 3215
W TYTULE PRZELEWU PROSZĘ PODAĆ NUMER ZAMÓWIENIA.
NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA:
Czy towar dostępny na stronie internetowej jest oryginalny?
Tak, wszystkie produkty są oryginalne, pochodzą od zweryfikowanych dostawców.
W jakim terminie są realizowane zamówienia?
Zamówienia są realizowane wyłącznie w dni robocze. Przesyłki za pobraniem wysyłamy w ciągu 48h, natomiast przesyłki przy przedpłacie są wysyłane w ciągu 48h od zaksięgowania wpłaty.
Czy mogę zmienić lub anulować zamówienie?
Tak, o wszelkich zmianach należy nas poinformować jak najszybciej, przed przystąpieniem do realizacji zamówienia. W tym celu należy wysłać e-mail na adres sklep@basketzone.pl . Po wysłaniu paczki z zamówieniem nie jest możliwe wprowadzanie już modyfikacji.
Dlaczego moje zamówienie nie zostało zrealizowane?
Czasami zdarzają się pomyłki na stanie magazynowym i towar, który mamy w systemie, na magazynie jest w innym rozmiarze lub kolorze. O zaistniałej sytuacji staramy się informować najszybciej jak jest to jest możliwe.
W ciągu ilu dni muszę opłacić zamówienie?
Zamówienia, które nie zostały opłacone w ciągu 7 dni są przez nas anulowane.
Ile towarów maksymalnie może objąć jedno zamówienie?
Zamówienia, które wysyłamy na terenie Polski oraz Unii Europejskiej mogą liczyć do 6-10 towarów (w zależności od gabarytów) w jednej paczce. Zamówienia wysyłane poza UE mogą liczyć również do 6-10 towarów (w zależności od gabarytów)- wycena wysyłki większej ilości jest ustalana indywidualnie.
W jaki sposób mogę zapłacić za towar?
Za zamówiony towar można zapłacić :
-
Płatność kurierowi przy odbiorze przesyłki (gotówką lub kartą),
-
Płatność ePrzelewem,
-
imoje (przelewy online, karty, BLIK) + Twisto, Paypo (płatności odroczone),
-
Płatność przelewem bankowym na dane:
Misico Sp. z o.o. Sp.k.
ŁÓDŹ ul. Nowogrodzka 2c
92-221 Łódź
02 1050 1461 1000 0091 0633 3215
W TYTULE PRZELEWU PROSZĘ PODAĆ NUMER ZAMÓWIENIA.
Jaki jest koszt dostawy towaru?
Koszt przesyłek są podane na stronie głownej, w zakładce WYSYŁKA.
W jakim terminie mogę odstąpić od zawartej umowy?
Odstąpić od umowy można w terminie 30 dni od otrzymania przesyłki. W tym celu należy wysłać na adres korespondencyjny sklepu lub na adres poczty e-mail informację o odstąpieniu od umowy. Więcej szczegółów dotyczących zwrotu towaru znajdziecie Państwo w zakładce ODSTĄPIENIE OD UMOWY.
Czy mogę odesłać towar używany?
Stan odsyłanego towaru nie powinien wykraczać poza możliwość jego przymierzenia i stwierdzenia czy jest odpowiedni rozmiarowo dla klienta. Jeśli jego stan będzie wzbudzał wątpliwości, konsument poniesie odpowiedzialność za zmniejszenie jego wartości.
W jaki sposób jest dokonywany zwrot płatności?
Pieniądze są zwracane na numer rachunku bankowego, podany w oświadczeniu o odstąpieniu od umowy lub taką samą metodą, którą klient zapłacił za zamówienie. Zwrot płatności jest dokonywany nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych, licząc od dnia odstąpienia konsumenta od umowy.
Czy mogę wymienić zakupiony towar?
Niestety nie realizujemy wymiany towaru. W celu zamiany towaru na inny model/ rozmiar należy odesłać niepasujący produkt oraz złożyć nowe zamówienie za pośrednictwem stony internetowej.
Czy mogę zamówić buty, które nie są dostępne na stronie internetowej?
Nie sprowadzamy butów na zamówienie. Jeśli dany model jest z aktualnej kolekcji, to istnieje możliwość, że pojawi się uzupełnienie rozmiarów.
W jaki sposób powinienen konserwować obuwie?
Przed pierwszym założeniem nowego obuwia należy zapoznać się z informacjami zawartymi na oryginalnym pudełku i metkach obuwia, gdzie podane są informacje o użytych w obuwiu materiałach oraz o sposobie ich konserwacji, zastosowanie się do nich pozwoli dłużej cieszyć się obuwiem. Podstawowe zasady konserwacji butów: zanieczyszczone buty najpierw czyścimy, dopiero po wyczyszczeniu pastujemy, obuwia nie wolno czyścić rozpuszczalnikami, ponieważ niszczą one wierzchnią warstwę skór naturalnych i materiałów skóropodobnych, do mycia używać miękkiej tkaniny lub gąbki zwilżonej w ciepłej wodzie, oczyścić powierzchnię buta, nie mocząc go całego, zamoczonego obuwia nie wolno suszyć w pobliżu źródeł ciepła (pieców, grzejników), obuwie należy suszyć w temperaturze pokojowej; buty należy usztywnić od środka materiałem pochłaniającym wilgoć, np. gazetami, obuwie należy zmieniać i wietrzyć, dbałość o wnętrze obuwia należy do Kupującego (utrzymanie czystości, wymiana wyściółek, dobór skarpet lub rajstop do koloru wnętrza obuwia, gdyż ciemne obuwie może zafarbować jasne skarpety),zawsze należy dokładnie sznurować swoje obuwie; źle zawiązane obuwie może ulegać deformacjom; skóra jest materiałem, który przyzwyczaja się do kształtu stopy, a niewłaściwe wiązanie sznurowadeł może powodować jej odkształcenia, a nawet pękanie, niedopuszczalne jest pranie obuwia w pralce.